reklamstund!

jag skulle inte påstå att jag är Sveriges största tvtittare
visst hänger jag stundvis framför apparaten
och under arbetslösa perioder så har det väl blivit många timmar
jag följa inga tvprogram, något enstaka kanske
dock uppskattar jag inte playfunktionerna som kommit på senaste tiden
jag sätter mig gärna framför tv och ser att någon annan väljer program åt mig
finns det inget bra att titta på, tittar jag inte
jag hämtar gärna en macka eller gör en kopp te i reklamen, skyndar mig tillbaka för att missa första sekunderna, efter att programmet har börjat igen efter pausen

ikväll har jag kollat på tv
dating in the dark & The Bourne identity
jag erkänner att det blir rätt jobbigt när det är samma reklamer hela tiden
men jag uppskattar dem lite på något sätt
jag tänker även på Majsan, som alltid påstod sig tycker om reklamerna bättre än själva tvprogrammen
och kvällen till ära så får Telenor och Citygross pluspoäng
jag blev lite kär i Telenorsreklam och jag blev lite kär i tröjorna som kidsen har på sig i Citygrossreklamen!
+++





Kommentarer
Postat av: beckis

jag älskade dating in the dark! om det inte hade varit för det fruktansvärda slutet.. jag blev helt till mej och jättearg och jätteledsen när tjejerna inte valde sina killar pga utseendet. speciellt stackars andreas som blottat sitt inre och sagt att han har minsann varit mobbad.. ÅH! jag ville bara krama honom så han blev glad igen..

2010-03-03 @ 11:25:46
URL: http://nogg.se/beetlejuice

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0