fredagsunderhållning

när jag gick i 2an på Utsikten, umgick jag med min kära kompanjon Malin. väldigt mycket
hon bosatte sig lite halvt hos mig, vilket jag tyckte om
det jobbigt vara bara att vi var väldigt svaga för godis
det gick sällan en dag utan att vi åt godis
under maj månad hann vi ha 5 godislöften innan vi gav upp
en vecka var jag borta måndag-torsdag
Malin fick ha min nyckel i sin ficka
detta resulterade i en väldigt ommöblerad lägenhet när jag kom hem
+ att det låg godis överallt
i blomkrukor, syltburkar, i ugnen, sängen osv ..

Ädelstenarna var mina favoriter då
ett år senare när jag flyttade ifrån den lägenheten hittade jag fortfarande ädelstenar på vissa ställen

IDAG, sådär närmare 3 år senare har jag hittade en ny favorit
det har inte varit någon godis som har slagit dessa ädelstenar tidigare men nu!

Heja Citronläpparna!
frågan är bara hur detta nu ska sluta
för dem är verkligen goda, men dem går ju inte ihop med min övriga diet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0