<3



jag tycker om min mamma

Kommentarer
Postat av: maria

Svar: Men de människor som ingen har lärt i skolan, vem ska rätta dem om inte jag gör det? Jag är mycket väl medveten om att dysleksi finns, men jag tror knappast att så många lider av det egentligen. Klart man kan ha svårt för att stava, men borde man inte vilja lära sig? Att så många har problem med särskrivning tror jag mycket beror på T9, du vet stavningsprogrammet i mobiltelefonerna. Dessa klarar inte av sammansatta ord eftersom det utländska företag som står för T9-tjänsten inte lagt in orden i deras system. I det engelska språket finns nästan inga sammansatta ord, så har du svårt med särksrivning, skriv på engelska..

2010-01-13 @ 16:27:17
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0