ska vi flytta?



jag har flyttat drygt 10 gånger i mitt liv
detta är alla rum jag har bott i
  • Ett blått rum hemma i huset
  • Ett rum nere i källaren i huset
  • Ett rött rum, första stället med mamma
  • Mitt och Johannas rum på internatet
  • Singelrummet på internatet
  • Mitt och Helenas rum på internatet
  • Ett orange rum i radhuset med mamma
  • Ett grått rum på Toppen
  • Ett grön rum tillsammans med Majsan på Timmertjärn
  • Min etta på Timmertjärn
  • Brors gamla rum i huset
  • Enkelrummet på Vidar
  • Kontorsrummet hos faster
jag kan erkänna att jag aldrig har adressändrat!
undra om jag har glömt något?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e rolig du lila hjärtat puss o kram

2010-03-18 @ 06:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0